EL sincrotró ALBA convida a la ciència a l’alumnat de primària

Avui s’obren les inscripcions de la Missió ALBA, projecte educatiu que veurà la llum el proper curs, en què podran participar un màxim de 250 classes de 5è i 6è de Primària de tota Espanya.

Cerdanyola del Vallès.  Una missió, quatre etapes: matèria, força, energia i llum. L’ALBA busca nens i nenes que s’atreveixin amb la ciència del Sincrotró! Des d’avui, els seus professors ja poden inscriure les seves classes a missioalba.cat. El projecte educatiu es llança per primera vegada el curs escolar 2018-2019 i podran participar, de forma totalment gratuïta, fins a 5.000 alumnes. Els continguts de la Missió ALBA responen a les exigències del currículum oficial per aquesta etapa educativa, incloent una guia didàctica adaptada per a cada comunitat autònoma.