Camps d’Aprenentatge: inscripció curs 2021-2022

Els camps d’aprenentatge (CdA) són serveis educatius de suport curricular i de caràcter interterritorial que treballen conjuntament amb els centres educatius. El valor afegit dels camps d’aprenentatge és promoure l’aprenentatge competencial dels alumnes a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.

Insripció curs 2021-2022

– Sol·licituds d’inscripció en període ordinari: del 10 de maig al 4 de juny de 2021
– Sol·licituds d’inscripció en període extraordinari: del 7 de juny de 2021 al 7 de juny de 2022
– Assignació de les sol·licituds: del 10 al 29 de juny de 2021
– Acceptació de l’assignació: del 30 de juny al 15 de setembre de 2021
– Inscripció: el centre educatiu quedarà inscrit solament si s’ha fet un bon moment 1 en acord entre el centre educatiu i el CdA / EdA i si accepta l’assignació.

El preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge per sortides d’un dia o d’estades de més d’un dia realitzades per l’alumnat dels centres educatius no universitaris, mestres, professorat en actiu, i universitaris, als camps d’aprenentatge del Departament d’Ensenyament, a partir del curs escolar 2016-2017, és de 3 euros per activitat, persona i dia.

A les persones que utilitzin el servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge se’ls aplicarà les exempcions i bonificacions contemplades a l’ordre vigent.