Aula Cinema a la biblioteca Singuerlín

Des de la Biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré en col·laboració amb l’Escola Superior de Cinema de Catalunya  (ESCAC) torna a oferir un cicle de xerrades de ” l’Aula de cinema”

Adreçades a l’alumnat i professorat de 3r, 4t i batxillerat de Santa Coloma de Gramenet, sobre educació audiovisual i cinema

Durada de les xerrades: d’1h 30′ o 2h. Tenen lloc en matins concretats  amb el professorat

Del 15 de gener al 8 de maig. (Excepte: el  22 i 24 de gener, el 4, 6, 11, 13, 18 i 20 de març, 8, 10 i 29 d’abril i l’1 de maig.)

La data límit per fer la vostra sol·licitud  de la vostra conferència i data de preferència a la biblioteca és el 15 de gener, per tant, hauria de ser mínim  alguns dies abans per tal de pactar dates.

Contactar amb  Eduard Vilagrosa, director de la biblioteca <vilagrosaaed@diba.cat> Tel.: 93 468 26 97

Requisits: Assistir-hi mínim una classe sencera. Si pot ser de més d’una classe, millor.

Descripció de les xerrades:

ADAPTACIONS LITERÀRIES: HAMLET

ADAPTACIONS LITERÀRIES: FRANKENSTEIN