#acasallegimenveualta

Des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació us proposem tirar endavant un format del Certamen de lectura en veu alta en confinament: #acasallegimenveualtadel 21 d’abril al 29 de maig.

Per a poder participar, els centres que ja s’havien inscrit prèviament heu de:

– Fer una reinscripció en les categories que vulgueu

– Demanar que l’alumnat us faci arribar un vídeo llegint el fragment d’un llibre en veu alta

Seleccionar cinc com a màxim de cada categoria inscrita

– Penjar-los en un drive que us oferirem

Des de l’organització es penjaran els vídeos en un canal públic de Youtube i es faran córrer per xarxes i, si pot ser, premsa. Tothom pot compartir el seu vídeo (seleccionat o no) amb amics i amigues, amb familiars, o a les xarxes socials amb l’etiqueta #acasallegimenveualta. La idea és que tothom pugui gaudir de les vostres lectures en veu alta!

Entre tots els centres participants farem un sorteig de deu lots de llibres (un per cada Servei Territorial), gràcies a la col·laboració de La Galera i Text. També rebreu un diploma digital perquè el pugueu enviar a tot l’alumnat participant.

Teniu totes les instruccions (per al professorat i també per a l’alumnat) a la pàgina web del Certamen. És important complir amb les condicions tècniques per poder participar-hi.

Esperem que la idea us engresqui i que ben aviat comencem a rebre les vostres inscripcions i vídeos!