Acta final

Un cop acabada l’activitat, s’avaluen les persones assistents en funció de l’assistència i dels altres requisits. Com a persona formadora, heu d’entrar a l’apartat Seguiment alumnat, i indicar el nombre d’hores a cada assistent ha assistit (han de coincidir amb les sessions assistides i signades al Full d’assistència), i s’ha de marcar a la casella Altres requisits, quan la persona assistent els ha realitzat. Realitzar les tasques de altres requisits és obligatori per a certificar. Aquestes tasques són de transferència i aplicació de les sessions formatives. 

Per donar l’activitat com a finalitzada, s’ha d’extraure del GTAF l’Acta d’assistència, imprimir-la, signar-la digitalment i enviar-la al CRP (actuació imprescindible per expedir els certificats d’assistència a l’activitat). En cas de no disposar de signatura digital, cal avisar al CRP i us direm si la podeu signar a mà, escanejar l’Acta signada i enviar-nos-la.

Recordeu que si un/a assistent no ha de certificar, s’ha de marcar el motiu de no certificació (no presentat/da, baixa voluntària, no assoliment… del 80% o abandonament). Molt important, perquè quedi tot  registrat, s’han de Desar les dades.

IMPORTANT: Un cop tingueu l’acta d’assistència en pantalla per tal de poder desar-la com a PDF, cal que aneu al menú del navegador que feu servir i premeu l’opció Imprimir (Control+P) i com a impressora seleccioneu Desa com a PDF.*

*Si sou formadors d’una FIC d’Estratègia Digital de Centre, un cop acabat el seguiment de les persones assistents, des de la mentoria digital us faran arribar en format PDF l’Acta amb els logos prescriptius perquè la pugueu signar digitalment