CONEGUEM EL PRIORAT 2023-204

Coneguem el Priorat 2023-2024

És una iniciativa sorgida durant les sessions de treball fetes en el marc del Pla de Gestió de la candidatura a  Patrimoni de la Humanitat, entre mestres del Priorat, Prioritat, el Servei Educatiu del Priorat i el Consell Comarcal del Priorat.

Els objectius principals de “Coneguem el Priorat”, són que els alumnes descobreixin els atributs i els valors materials i immaterials que caracteritzen els pobles de la comarca; prenguin consciència de la importància del paisatge del Priorat i el valorin; es fomentin les relacions interpersonals a través de les diferents activitats; es treballi la relació entre alumnes de primària (CM) i secundària, i es doni responsabilitat als alumnes de 4t d’ESO en la direcció i desenvolupament de les activitats.

Es va iniciar el curs 2016-2017 a la Vilella Alta, el 2017-2018 a Margalef, el 2018-2019 a la Torre de Fontaubella, el curs 2019-2020 no es va realitzar a causa de la pandèmia, el curs 2020-2021 es va fer en els pobles de cada escola, el 2021-2022 a La Figuera, 1l 2022-2023 a La Morera de Montsant i aquesta edició ha tocat a Torroja.

En el següent enllaç podeu veure una mostra de la jornada. (Minut 21)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *