Spike Prime

A partir del 3r trimestre tindreu disponible en préstec al CRP tres unitats de LEGO SPIKE â„¢ Prime,   la nova solució d’aprenentatge STEAM per a l’alumnat de cicle superior de primària i secundària que ajuda a l’alumnat a desenvolupar la confiança i habilitats de pensament crític.

Aquesta solució està dissenyada per realitzar lliçons de 45 minuts. A més ofereix activitats online amb una gran quantitat de suport interactiu i accessible per donar als docents tot el que necessiten per impartir les sessions.

Podeu trobar més informació clicant al següent enllaç