Mbots

MBot Bluetooth és el kit de robòtica ideal per a que els nens s’iniciin en la robòtica, programació i electrònica basat en Arduino i Scratch.

Adreçat a  l’alumnat de cicle superior de primària i secundària

– No necessita cablejat, gràcies als seus connectors RJ25 es pot utilitzar de forma senzilla.
– Entorn de programació gràfica basat en Scratch 2.0
– Compatible amb Arduino
– Compatible amb dispositivos Apple iOS 7 , Bluetooth 4.0
– Compatible amb dispositius Android 2.3 . Bluetooth 2.0
– Pots ampliar-lo amb els Packs de extensión o escollir el mBot Plus Bluetooth (més complet)
– Inclou comandament d’infrarojos programable. (El robot ve inicialment pre-programat per a que es pugui utilitzar des del primer moment amb el comandament d’infrarojos o la App)

Alimentació via cable USB, amb 4 piles AA (no incloses) ó Batería litio de 3.7V (opcional).

Teniu tota la informació disponible a la pàgina del CRP de robòtica