Coding Express

A partir del 3r trimestre tindreu disponible en préstec al CRP una unitat de Coding Express, el nou recurs de LEGO Education per a educació infantil que permet als alumnes de a partir 2 anys aprendre habilitats bàsiques de programació. Cada brick de color fa que el tren faci una acció diferent en passar per sobre i d’aquesta forma els nens i nenes aprenen les bases de la programació primerenca com seqüències, bucles i condicionals.

Coding Express aprofita un clàssic que tots els alumnes adoren, el tren, i el converteix en una eina didàctica per al món digital. Es tracta d’una solució molt versàtil per a l’aprenentatge que presenta als alumnes temes de programació primerenca com seqüències, bucles i programació condicional.