@docentsconfinats és una iniciativa de la Lídia Sanahuja i l’Eva Masmiquel, dues mestres de 3r de primària d’una escola de Girona. Davant de la situació provocada pel coronavirus, van crear un perfil a Instagram on els docents poden compartir les seves propostes educatives en format vídeo de menys de 2 minuts.
En poc més de 6 setmanes han aconseguit reunir més de 190 propostes didàctiques elaborades per docents de diferents centres educatius. Realment és espectacular poder gaudir d’aquestes activitats didàctiques, lúdiques, divertides i també originals.
Hi ha propostes com ara escriure un petit diari en el qual els nens i nenes recullin com se senten durant els dies de confinament, recomanació d’aplicacions com Toontastik per crear històries a partir d’uns escenaris i personatges, amb la nostra pròpia veu, i Equilibrians per treballar el càlcul mental. Propostes per a que els nens aprenguin a posar una rentadora i a saber llegir les etiquetes de la roba que porten, s’ha penjat un tutorial per aprendre llenguatge de programació amb Scrtach i s’han donat idees per aprendre a fer percussió corporal. Fer pilotes de malabars i llavors a aprendre a fer-les anar. Coreografies, per repassar les categories gramaticals…i moltes més.
Trobareu més informació en el blog de Nati Bergadà
Una molt bona iniciativa, feu-hi una ullada! Compartint ens enriquim


