Mapa Bee Bot

El mapa Bee bot és un recurs complementari del projecte FER que està disponible al CRP. Al mapa l’acompanya una proposta didàctica formada per reptes/preguntes que en grups de 4 a 8 alumnes hauran de superar conjuntament. Cada alumne tindrà un rol determinat per dur a terme l’activitat.

Els objectius són: Conèixer les comarques de Catalunya, els sectors d’activitat i quina representativitat tenen en cada comarca, iniciatives dels territoris rurals, buscar, seleccionar i interpretar informació, despertar en l’alumnat l’interès davant l’aprenentatge, augmentar l’autonomia de l’alumnat i desenvolupar habilitats per treballar en equip.

Es tracta d’un mapa de Catalunya d’una mida total d’aproximadament 2.60m x 2.60m. El mapa està format per 16 peces tipus trencaclosques que els alumnes han de resoldre abans de començar l’activitat. Una vegada completat al mapa s’hi observen les comarques i capitals de comarca de Catalunya, els sectors econòmics predominants a cada comarca i els dibuixos de les històries del bloc 3 “Històries d’empreses de la Catalunya Rural”.

Material adreçat a cicle superior de primària. No cal participar en projecte FER per demanar-lo en préstec i es pot utilitzar amb bee bots.