XI Concurs de Redacció: CIUTADÀ XXI”

L’Associació Down Lleida organitza el “XI Concurs de Redacció: CIUTADÀ XXI”, sota el tema  #NoSomUnEstereotip. Les persones amb la síndrome de Down són tan úniques com qualsevol altra persona. I si coneixem a la persona abans de jutjar-la?

En aquest concurs poden participar-hi  tot l’alumnat de Cicle Superior de Primària i de 1r. i 2n. Cicle d’ESO, de les comarques de Lleida. Us convidem a animar al vostre alumnat a presentar una redacció. Es poden presentar les redaccions a través del centre educatiu o personalment.

Si voleu participar a l’Onzè Concurs de Redacció, Ciutadà XXI, ens heu de fer arribar les vostres composicions a la seu de l’Associació abans del 29 de febrer de 2024. Si ho sol·liciteu, les diferents professionals de l’Associació podem visitar el vostre centre i realitzar una sessió informativa, i dinàmica  sobre les persones amb síndrome de Down.

Podeu trobar les bases on s’especifica condicions, terminis…, al següent enllaç

Els premis són:

• Pack aventura de “2 Llacs” (per a 2 persones)
  • Pack roba esportiva
  • Lot de productes de Down Lleida

El lliurament de premis serà el divendres 26 d’abril de 2024 a les 19:00h, a la sala Jaume Magre, de la Regidoria de Joventut, Educació i Ocupació (C/ Bisbe Torres, 2, de Lleida)

El XI Concurs de redacció compta amb el suport de l’Ajuntament de Lleida i amb la col·laboració de: