Des de la USAV s’ofereix una acció formativa per als docents de les Garrigues per presentar l’àlbum il·lustrat La Bici de la Lola i la seva guia pedagògica associada, creada i impartida per les autores i il·lustradora.
La Bici de la Lola és un conte il·lustrat dirigit a alumnat d’infantil, primària i secundària per abordar les violències sexuals. Es presenta com una lectura preventiva que proporciona eines per detectar i enfrontar aquest tipus de violències. Aquest conte tracta sobre uns dels temes tan rellevants d’avui dia i que fins fa ben poc ha estat un tema tabú, l’abús sexual. Mitjançant unes magnífiques il·lustracions i un text senzill i clar, les autores narren la història secreta de la Lola. Un conte ple de matisos i aspectes molt importants a parlar i treballar amb l’alumnat.
El mes d’abril del 2024 es va enviar a tots els centres públics d’infantil i primària el conte i la guia associada per abordar-ho. Al CRP també tenim disponible en préstec una maleta amb 5 exemplars i la guia de suport.
El taller es durà a terme el dia 4 de febrer de 17:30 a 19h, en modalitat online, a càrrec de l’Alba Barbé i Laia Pibernat.
La formació està adreçada als docents d’infantil, primària i secundària.
L’objectiu d’aquesta activitat és oferir eines pedagògiques als docents per a l’abordatge de les violències sexuals a través del conte.
Inscripció (termini fins 31 de gener)


