Formació Escoles Verdes

Ja estan obertes les inscripcions a les formacions d’Escoles Verdes d’aquest trimestre.

Totes les trobades i formacions són activitats formatives certificades pel Departament d’Educació i per tant cal inscriure’s formalment a l’aplicatiu Xtec. Al web d’Escoles Verdes Lleida, a la pestanya de calendari trobareu el codi de l’activitat i l’enllaç a la inscripció de cada proposta.

CALENDARI FORMACIONS I TROBADES EV LLEIDA | Escoles Verdes Lleida (fundesplai.org)

• Formació per a Noves coordinadores d’EV: s’adreça a les docents que aquests curs coordinen el projecte EV al seu centre per primer cop, i també es recomana per a les que s’acaben d’incorporar a la comissió ambiental del centre.
  • Formació per a l’Avaluació d’EV-Renovació del distintiu EV: adreçada a les coordinadores d’EV dels centres que enguany tanquen un un cicle de 4 o 8 anys respecte a la data del PES, i també per als que el curs vinent tindran un nou equip directiu.
  • Formació Participació a l’EV-Comitè Ambiental: adreçada a les coordinadores dels centres que no tenen actiu el comitè ambiental d’alumnes, i també aquells centres que volen millorar-ne el funcionament i la seva dinamització, i que necessiten conèixer la participació de l’alumnat al seu centre. *Aquesta formació és obligatòria per als equips impulsors dels centres en segon any de la formació inicial
  • Formacions sobre temàtiques específiques: Fem compost amb els residus orgànics de l’escola i Biodiversitat a l’escola: objectiu pol·linitzadors. Aquestes formacions estan obertes a totes les docents del vostre centre. Al calendari s’indica el nombre de sessions i la seva durada i format (presencials, en línia o semipresencials)