Convocatòria per demanar auxiliars de conversa de la quota del MEFP

Ja s’ha obert el període per tal que els centre educatius puguin demanar auxiliars de conversa de la quota del Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes (MEFP) en alguna de les llengües estrangeres curriculars: anglès, francès, alemany, italià o xinès.

Podeu enviar les vostres sol·licituds fins el dia 21 de març.

Requisits generals:

1. Poden sol·licitar auxiliar de conversa els centres públics de titularitat del Departament d’Educació que imparteixen ensenyaments d’educació bàsica, de batxillerat, de formació professional, i les escoles oficials d’idiomes. En aquest darrer cas, això no obstant, només les que ofereixen ensenyaments d’italià i rus.
  2. Els centres sol·licitants han d’impartir un nombre d’hores suficients en la llengua estrangera per a la qual sol·liciten l’auxiliar de manera que l’auxiliar cobreixi completament el seu horari: de 14 hores en el cas que l’auxiliar estigui assignat a un sol centre o d’un mínim de 7 hores en el cas que estigui assignat a dos centres al mateix temps.
  3. Només poden sol·licitar auxiliar de conversa en anglès els centres que no hagin gaudit d’aquest recurs en el curs escolar 2023-24.

Trobareu tota la informació al Portal de centre.

Skip Navigation LinksInici > Gestió de centres > Projectes educatius > Auxiliars de conversa > Auxiliars de conversa Ministeri