El dia 13 de maig va tenir lloc el lliurament dels premis de la fase territorial del XII Concurs dels Jocs Florals Escolars que organitza els Serveis Educatius del Departament d’Educació a Lleida a la Sala Alfred Perenya de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida.
L’alumnat de la nostra comarca premiat a la fase territorial de Lleida és el següent:
Categoria B1: Premi a l’escrit titulat “La meva gran història” presentat amb el pseudònim “Xocolata amb ametlles” que correspon a l’alumna Edna Roqué Guiu de l’ESC Els Set Focs de Bellaguarda.
Categoria D1: Premi a l’escrit titulat “Un quadre d’agraïment” presentat amb el pseudònim “Mandarina” que correspon al grup d’alumnes Afnan Jbari i Rayane El Ouasdi de l’ESC La Granadella de La Granadella.
Categoria D2: Premi a l’escrit titulat “El meu amic” presentat amb el pseudònim “Cavall” que correspon al grup d’alumnes Afnan Jbari i Rayane El Ouasdi de l’ESC La Granadella de La Granadella.
Categoria F1: Premi a l’escrit titulat “La Laia vol dormir” presentat amb el pseudònim “Safranòria” que correspon a l’alumna Emma Graus Mateu de l’INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques.
Categoria F2: Reconeixement a l’escrit titulat “Por en monosíl·labs” presentat amb el pseudònim “Sol” que correspon a l’alumna Martina Capdevila Cabau de l’INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques.
Categoria G1: Reconeixement a l’escrit titulat “Ser gran” presentat amb el pseudònim “Mà” que correspon a l’alumna Anna Barberà Miró de l’INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques.
Categoria G2: Premi a l’escrit titulat “El futur que m’espera” presentat amb el pseudònim “Pluja” que correspon a Aran Viles Santandreu de l’INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques.
Categoria H: Premi a l’escrit titulat “La llegenda del mig del món” presentat amb el pseudònim “Lana” que correspon al grup d’alumnes Llibertat Vidal Nadal, Natàlia Díaz Neculai, Ainara Casado Sampedro i Aina Pascual Duaigües de l’ESC l’Espígol de Juncosa.
L’enhorabona a tots/es.


