Play&Learn

RACC Mou-te bé Play&Learn reprodueix una població on es poden trobar 12 jocs perquè nens i nenes aprenguin a pensar i actuar seguint les bases d’una mobilitat cívica i, sobretot, segura.

Una eina pels educadors: eina de caràcter gratuït, dissenyada seguint els criteris curriculars de primària. recurs educatiu en línia, adient per treballar a l’escola, centres de lleure i en família i es pot utilitzar tant a l’aula, treballant en grup o individualment, com a casa.

Objectius del joc: desenvolupar I ’autonomia i la responsabilitat dels nens i nenes en els seus desplaçaments, ajudar-Ios a prendre consciència de la importància de la seguretat viària i afavorir els hàbits i les actituds que prevenen els accidents de trànsit.

Què cal fer: Els educadors s’han d’enregistrar a www.raccmoutb.cat on tindran accés als continguts i recursos del joc i també a una guia didàctica. L’accés específic per educadors permet la possibilitat de generar grups i organitzar competicions entre els alumnes, creant els seus accessos i perfils (no es demanen dades personals dels menors).