13è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya. The Fonix

THE FONIX, és un concurs escolar d’expressió oral i en públic en llengua anglesa, dissenyat per afavorir l’aprenentatge d’aquest idioma dels alumnes de primària, secundària i batxillerat.

El termini d’inscripció al concurs va del 6 de novembre del 2019 al 10 de febrer del 2020, ambdós inclosos.

Centres educatius públics, privats i concertats de Catalunya que ofereixen ensenyaments de les etapes i nivells en que s’organitzen les 4 categories:

1a CATEGORIA: alumnat 5è / 6è de primària

2a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n d’ESO

3a CATEGORIA: alumnat de 3r / 4t d’ESO

4a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n Batxillerat

En cada categoria poden participar diversos equips d’alumnes del centre, per curs o també barrejats per etapa. Cada equip de treball ha d’estar constituït per un mínim de dos alumnes i un màxim de tres. El centre seleccionarà i presentarà a l’organització, per a ser penjat al web del concurs, un únic equip i projecte finalista de cada categoria en que participi el centre.

En el següent enllaç podeu consultar les bases