Estades

L’EdA de Cardona  ofereix aquesta modalitat de treball per grups d‘Infantil, Primària i  Secundària,  dels centres educatius  de Catalunya.

La modalitat d’estada permet als centres educatius de tot Catalunya venir a passar uns dies a l’EdA de Cardona, per, prenent els hàbits de salut com a eix conductor,  conèixer i gaudir de l’entorn i del municipi de Cardona. Oferim estades de 2, 3 i 4 dies on treballarem diferents continguts i metodologies a través de les activitats que decidim conjuntament a la trobada de coordinació inicial. Per a venir a fer estada és imprescindible que us apunteu als EdA durant el període de preinscripció (segona quinzena de maig) a través de l’aplicatiu que el Departament d’Ensenyament té per a aquest fi.

Venir a fer una estada al CdA suposa l’acceptació per part del centre educatiu de portar a terme la seqüència didàctica completa per tal que les activitats durant l’estada siguin significatives per a l’alumne i ajudin a treballar les competències del currículum escollides i prioritzades pel centre educatiu. Abans de venir a fer una estada, bé a principis de setembre o durant el mes de gener, segons les dates que us haguem adjudicat, realitzarem les trobades de coordinació amb els centres i dissenyarem conjuntament les activitats de la seqüència didàctica de la vostra estada.

Totes les estades es desenvolupen en una seqüència didàctica que inclou activitats prèvies i posteriors a l’estada. Els centres estadants adquireixen el compromís de fer-nos arribar els treballs posteriors que realitzin.