Logopíndola: Lyricstraining

Avui us portem una de les activitats que més agrada al nostre alumnat, es tracta de la web lyricstraining, on podem escoltar les nostres cançons preferides, però no només això, sinó que heu d’estar ben atents, ja que haureu d’emplenar els buits de les lletres de les cançons.

Nosaltres us recomanem agafar el nivell principiant i el mode selecció, us animem a jugar en família i que ens expliqueu qui a fet més encerts!

Esperem que passeu una estona divertida fent l’activitat i aprofiteu per cantar i ballar de valent!