Xerrada: Neurociència per a educadors (Magnet Peramàs)

Dilluns 25 de gener de 2021 a les 17 hores com a part de la formació Magnet del Claustre de l’escola Josep Manuel Peramàs de Mataró, en partenariat amb el CREAF, hi haurà una xerrada col·laborativa en línia sobre Neurociència per a educadors: Què fa el cervell quan aprèn i què podem fer els educadors per afavorir l’aprenentatge, a càrrec de David Bueno, Director de la Càtedra de Neuroeducació UB-EDU1ST – Chair of Neuroeducation UB-EDU1ST. Departament de Genètica, Microbiologia i Estadística.Facultat de Biologia. Universitat de Barcelona.

La sessió s’ofereix en obert per a tots els membres de la comunitat educativa de Mataró que estigueu interessants a veure-la a l’adreça del canal de youtube de l’escola Peramàs