WEBINARI: TOLERÀNCIA A LA FRUSTACIÓ

Fruit del conveni recentment subscrit entre l’Associació d’Escoles VINCULA, de la que Escola Meritxell en forma part, i l’Hospital Clínic de Barcelona, s’ha organitzat la primera activitat dins el marc del Projecte Generació Alfa per a l’any 2022. Serà el 23 de març a les 17:30h i el podreu seguir via streaming (més abaix trobareu totes les dades).

Es tracta d’un webinari que tractarà sobre la tolerància a la frustració dels alumnes en edat escolar. S’abordarà aquesta temàtica des de dues perspectives:

Webinar Tolerància a la frustació Escoles Vincula
  1. per una part, les bones pràctiques que en matèria de prevenció estan duent a terme les escoles que formen part de l’Associació VINCULA, i per l’altra,
  2. els indicadors que presentarà l’Hospital Clínic per a la detecció precoç de casos que puguin cursar en situacions de complexitat a causa d’un baix nivell de tolerància a la frustració.

Finalment, s’obrirà un debat entre les dues ponents. Per part de les Escoles VINCULA intervindrà la psicopedagoga de l’Escola IPSI de Barcelona, Núria Vendrell, i per part de l’Hospital Clínic de Barcelona, la psicòloga Montse Vila. Moderarà l’acte l’Iñaki Brosel, de l’Escola Meritxell de Mataró.

És previst que els assitents al webinar puguin formular preguntes i aportacions que seran recollides i comentades a la part final del webinar.

El webinari s’iniciarà projectant un vídeo introductori en què 4 alumnes (2 d’IPSI i 2 de Meritxell) debatran al voltant de les següents preguntes:

• Quan et van malament les coses, què fas?
  • Has après a gestionar millor els teus problemes amb el pas del temps?
  • Quines habilitats creus que et cal desenvolupar per resoldre millor els teus problemes?

Dades del Webminari

DATA: 23/03/2022