Ressenya Quizizz

Us presento Quizizz, una alternativa a Kahoot que us pot ajudar a fer més dinàmiques les aules!

Qué permet fer? Ens permet crear qüestionaris divertits (examen) o presentacions interactives (on l’alumnat ha de donar una resposta).

Com crear les preguntes? Manualment, important-les d’un full de càlcul, formulari o afegint preguntes d’altres Quizizz.

Importar

Tipus de preguntes. Les podem presentar amb text, imatge o àudio i/o vídeo i configurar-les com a elecció múltiple, reordenar, emplenar forats, arrossegar, desplegables, dibuixar, respondre amb la veu, etc.

Tipus de preguntes

I a més a més… podem limitar el temps, assignar-lo per fer-ho al moment o com a deures, reordenar les preguntes, crear memes (factor motivant!), mostrar els resultats, o reaprofitar altres Quizzis d’una base de dades molt gran!.

idea
Per a les sessions de logopèdia el podeu fer servir per a ordenar una seqüència, o practicar l’enregistrament en veu de l’alumnat (davant una dificultat fonètica, per exemple). O podríeu configurar preguntes d’associació semàntica només amb imatges (ex. digues quina està equivocada donades XX imatges), etc. Serveix per a totes les etapes educatives, tot i que és especialment recomanable per a alumnat de CS en endavant!