Logopedia Holistica: Juguem amb la boca

Dissabte 21 d’octubre 2017, de 17h. a 20 h. Part I (3h.)**ATENCIÓ:

ACTIVITAT POSPOSADA AL PROPER DISSABTE 28 DE 10:30 A 13:30

Dissabte 25 de novembre 2017, de 17h. a 20 h. Part II (3h.)

PER A : Mestres d’Educació infantil; d’EE, d’audició i llenguatge i altres professionals interessats: logopedes, pedagogs i psicopedagogs que treballin a l’entorn escolar.

En el primer nivell introduirem les bases per realitzar un treball holístic dins de l’aula i aprofundirem en la fisiologia i evolució de les funcions orofacials.

En el segon taller farem un repàs vivencial dels sons de la parla per així descobrir quines pràxies i recursos resulten més apropiats per facilitar la seva pronunciació en la canalla i per enriquir la consciència fonològica prèvia a la lectoescriptura.

Tanmateix estudiarem les característiques que han de tenir els exercicis pràxics que planifiquem perquè siguin eficaços.

LLOC: AIAM Escola Holística. C/ Brussel·les 55, local, Barcelona (Guinardó)

PLACES LIMITADES. CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA.

Preus; 35€ cada part

Origen: Logopedia Holistica