Jornada i Curs d’Especialització TEA

Per un 2022 ple de formació!

Amb il·lusió escrivim el primer correu de l’any, desitjant-vos un any 2022 ple de somnis, salut i felicitat. Us volem presentar el nou Curs d’Especialització en TEA, valorat amb un 9,1/10 l’última edició. Aquest any us volem regalar l’accés online a la Jornada TEA al llarg de la vida del 22 de febrer a tots els alumnes del curs:

-Curs amb 10 videoaules
-Professorat expert nacional i internacional
-Alumnat internacional
-Curs oficial reconegut per el Departament d’Educació
-Campus virtual renovat
-320 € o possibilitat de fraccionar-ho en 107 € x 3

+INFO: cramirez@fundacionadana.org

Volem aprofitar també per presentar-vos l’oferta del segon trimestre. Al final del correu podreu veure el vostre regal: la Presentació -“Necesidades, capacidades y oportunidades de las mujeres con TEA d’Angela Vidal”.