Cel.lebrem el dia de la Llengua de Signes: Institut escola Mar Mediterrània

El 3 juny és el dia de la Llengua de Signes Catalana i l’escola-Institut Mar Mediterrània vol celebrar-ho. Durant tota la setmana es portaran a terme diversos  tallers i activitats tots relacionats amb la Llengua de Signes:

• Juguem amb els colors i els signes.
  • Juguem amb els animals i els signes. – Juguem amb diferents cançons signades de la Dàmaris Gelabert i el grup El Pot petit
  • Projecció del conte “El lleó vergonyós” en llengua de signes

Primària

• Tots els cursos de primària visionaran el vídeo presentació signat del dia de la LSC
  • Joc: desxifrar l’enigma…es repartirà un missatge amb dactilologia a cada aula i l’abecedari              dactiològic. Els alumnes  han de desxifrar el missatge.
  • Posteriorment i aprofitant l’abc dactilològic, poden aprendre a fer el seu nom.

• Visionat vídeo presentació LSC.
  • Concurs “Qui en recorda més?”: Es tracta de visionar el “signem 1” (del minut 1:10 al 2:43) i després fer un concurs (per equips) de qui recorda més signes dels vistos anteriorment. Després poden veure alguna de les cançons signades proposades ( Rozalen:80 vecesVivirA tu vida —-Txarango: Obriu les portes)