CASMACS: BASES IV CONCURS DE DIBUIX INFANTIL

Per honorar les tasques dels fundadors de la CASA SOCIAL DEL SORD DE MANRESA I COMARQUES, l’any 1953, aquesta entitat promou el concurs de dibuix infantil amb el premi Josep Roca, fundador i creador de l’escut original que ens representa com entitat. Com diuen les nostres finalitats estatutàries, la nostra missió és treballar i potenciar el col·lectiu de
persones sordes, adultes o infants, per aquesta raó convoquem als infants sords de tot Catalunya a participar-hi, per voluntat i gust, d’acord amb les següents Bases:

Categories: Un grup d’infants de 6 a 10 anys, que els complexin dins del 2022. Un grup d’infants de 10 a 14 anys, que els complexin dins del 2022. Excepcionalment es podrà valorar la participació d’infants de diferent edat, a petició dels tutors del concursant, és suficient fer-ho per via email.

Dates: Les inscripcions i entrega de treballs fins al 15 de desembre de 2022, al correu casmacssocial@gmail.com, amb l’anotació a l’assumpte “concurs de dibuix”, s’annexa full per omplir. És poden enviar els treballs en format PDF per email. L’anunci de guanyadors i entrega del trofeu especial “Josep Roca” serà l’ 17 de desembre 2022.

Premis: Un primer premi per categoria en forma de trofeu especialment dissenyat per aquest concurs.

Regals: Un regal per cadascun dels tres primers de cada categoria, bossa amb obsequis per a tota la resta de participants.

Motiu: Un paisatge urbà, de lliure elecció, cal aportar una imatge que hagi inspirat el treball.

Materials: Suport cartolina blanca, format Din A-3, horitzontal. Es pot dibuixar amb qualsevol material, llapis de colors, ceres, retoladors, bolígrafs, etc. Amb pintura només en aquarel·les, amb suport adient però mateix format. No poden anar signats, però si constar-hi l’escola i l’edat, al darrere de cada obra es registrarà el número del full d’inscripció, restant la identificació en custodia de CASMACS.

Jurat: Compost per un artista local reconegut, un membre de la directiva de CASMACS, un dibuixant de comptes infantils i un representant de l’Escola Municipal d’Arts i Oficis de Manresa.

Lloc d’exposició i actes: Els treballs restaran exposats al local social de CASMACS fins al 31 de desembre de 2022. Els actes d’entrega de premis es celebrarà en espai social de Casmacs de Manresa, també si pot accedir amb connexió de videotrucada, previa demanda.

Obres guanyadores: Les dues obres qualificades en primer lloc restaran en poder de CASMACS.

Acte de cloenda: Prèviament a l’acte de cloenda del 17 de desembre s’anunciarà si es farà alguna activitat a part de l’entrega dels premis.

Gravacions: CASMACS es reserva el dret de gravar imatges per els actes del concurs, restant en poder de la entitat, però deixa a disposició dels assistents les copies que es demanin.

basses_IV_concurs_dibuix

Full_inscripció_IV_C._Dibuix