8ena Jornada d’inclusió digital

Lleida, 27 d’abril de 2019.   https://blocs.xtec.cat/jornadainclusiodigital/

La VIII Jornada d’Inclusió Digital permetrà l’intercanvi d’experiències de centres educatius que afavoreixen el paper protagonista de l’alumne en el seu aprenentatge tot aprofitant el potencial que té la tecnologia per a personalitzar els entorns i per interactuar i participar a l’aula i més enllà.

Les modalitats d’enguany seran presentació d’experiències, tallers, espai escoles (per afavorir trobades) i espai empreses.

Els espais escoles i empreses, seran en modalitat fira.

Es prioritzaran les propostes que facin èmfasi en:

• Planificar contextos d’aprenentatge que, des de l’inici, tinguin present la diversitat d’alumnes de l’aula.
  • Satisfer les necessitats del major nombre d’alumnes, tenint en compte les seves característiques i competències.
  • Adaptar-se als diferents ritmes i estils d’aprenentatge.
  • Cercar l’acció, l’emoció, la creativitat i el compromís dels alumnes tot proporcionant experiències agradables on puguin aprendre.
  • Explorar, experimentar i conèixer l’ús de diferents recursos digitals conjuntament amb altres companys.