VII Jornades de formació ACPCREDA

El passat 6 i 7 de març van tenir lloc a Barcelona les VII Jornades de formació ACPCREDA. Van començar amb un discurs de benvinguda a càrrec de la Sra. Maria Perpinyà, presidenta de l’ACPCREDA i  seguidament unes paraules de la directora general d’Educació Inclusiva, la Sra. Susana  Tarapiella.  Després van tenir lloc les conferències del  Dr. Alfonso Igualada “Com avaluar la capacitat d’aprenentatge del llenguatge infantil”, i de la Tamara Chubarovsky “Tractament de les dislàlies infantils amb rimes en moviment”. A la tarda es van dur a terme tres conferències i diversos tallers. La primera xerrada va ser a càrrec d’en Carles Sobrepera “IA per professionals de CREDA”,  la segona de la Mariana Maggio “Escoltar per aprendre” i la tercera la va dur a terme la Nayme Daniela Salas “Suport a l’expressió escrita informat per l’evidència científica”. Paral·lelament es van fer tres tallers: “Jocs de taula aplicats a la psicologia com a eina de canvi”, a càrrec de la Maria Rosa Ruiz, “Intervenció educativa en TEA” exposat per la Paula Resina i l’Anna Martínez i “Innovació en materials logopèdics” presentat per la Maite Calzada.

L’endemà les jornades van continuar amb les ponències de la Glòria López “Grafismes fonètics i metodologia verbotonal” i de l’Hèctor Ruiz “Com aprenem” i van finalitzar amb la presentació del llibre “El autismo a través de mis ojos”, de Maria De Santos, on l’autora va explicar diversos aspectes d’aquest trastorn des del seu punt de vista.

Han sigut unes jornades d’enriquiment, que, a més de tenir la possibilitat d’adquirir nous coneixements, compartir experiències i retrobar-nos, ens han permès enfortir els vincles entre les professionals dels diferents àmbits geogràfics de Catalunya. 

Destaquem la implicació de les professionals de l’ACPCREDA que s’han encarregat  de l’organització, de manera tan efectiva, que les jornades han tingut una execució excel·lent.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut