Héctor, l’arbre mort disponible al CRP

La Diputació de Girona ens deixa un material en exposició al CRP durant quinze dies , que pot ser molt interessant per a l’alumnat de cicle mitjà, cicle superior o primer cicle d’ESO. Ahir vam poder acabar de lligar les dates. Es tracta del projecte Héctor, l’arbre mort”.

L’arbre estarà disponible a la sala gran del CRP.  El dijous 14 d’octubre a les 17.30 h, a càrrec de Neus Vila de l’Escola de Natura de Banyoles, es farà un taller adreçat al professorat. L’objectiu és que el professorat interessat de la comarca de la Cerdanya conegui el recurs i el pugui llavors dinamitzar al seu alumnat fins el 26 d’octubre.

Les activitats que es poden treballar a partir de l’arbre són diverses:

Comprensió lectora, puzzles, sèries lògiques, claus dicotòmiques, edat dels arbres, jocs de cartes, biodiversitat i moltes sorpreses més que l’arbre ens té preparades.

Anima’t amb els teus alumnes i passa una bona estona amb l’Hèctor, l’arbre mort!

Truca o envia un correu al CRP per concretar dia i hora, t’esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *