| Tipus |
- Segons la modalitat de relació: ESTADA EDUCATIVA (NO SORTIDA).
- Segons la implementació didàctica: GUIADA.
- Activitat GUIADA per l’equip DOCENT del CAMP D’APRENENTATGE.
|
| Nivell |
| Cicle inicial i mitjà d’Educació primària. |
| Descripció |
| Al llarg del matí l’alumnat s’endinsa, experimenta i viu com un nen o nena d’època romana. A través de diferents activitats treballa lúdicament la vida quotidiana d’una ciutat romana. Es treballa a les aules especialitzades del Camp d’Aprenentatge. S’acompanya d’assessorament didàctic, logístic i curricular. |
| Objectius d’aprenentatge |
- Viure una experiència d’immersió en dues aules temàtiques d’Època romana per tal de conèixer aspectes de la quotidianeïtat d’aquell moment històric.
- Gaudir del joc com a llenguatge universal que facilita el coneixement, la relació i el vincle entre tot l’alumnat.
- Viure experiències didàctiques en el territori, l’entorn natural, social, històric, econòmic i cultural de Tarragona, amb la finalitat de construir aprenentatges competencials a partir del gaudi que genera la descoberta d’un espai singular i únic.
|
| Ubicació |
| A les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge (Campus Educatiu de Tarragona). Enllaç al mapa: Campus Educatiu de Tarragona. |
| Durada |
| 2 hores i 30 minuts aproximadament. |
| Cost didàctic |
|
|
| Altres informacions |
| Activitat per a dos grups com a màxim de 25 alumnes (50 persones en total aproximadament). |
 |