La ciència en primera persona curs 2018-2019

El passat 7 de novembre a l’Institut El Calamot de Gavà, Carlos Borrego Iglesias, investigador i docent al Departament de la Informació i les Comunicacions de la UAB,  va realitzar una conferència als alumnes de 3r ESO sobre la criptografia, fent un recorregut històric des de l’escítala al whatsapp.

Aquest acte forma part de la Setmana de la Ciència 2018 que enguany es celebra del 9 al 18 de novembre de 2018, i que per primera vegada s’ha realitzat uns dies abans amb la intenció de destacar la seva rellevància, ja que, aquesta conferència d’àmbit científic pretén despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.

L’acte va despertar un gran interès. Carlos Borrego va ser capaç de captar l’atenció de l’alumnat, fet que es va observar en el fòrum de preguntes finals.