Guía d’orientació professional i MyWaypass

orientaLa Fundació Bertelsmann ha publicat uns materials pràctics per a treballar l’orientació professional consistent en dos llibres i una aplicació/plataforma en línia.
Aquests dos llibres estan pensats com a eines de centre (Guia d’orientació professional coordinada) i per a les famílies (¿Cómo orientar profesionalmente a tu hijo?). La plataforma MyWaypass” és una plataforma dissenyada per oferir als alumnes una sèrie d’experiències en clau d’Etapes d’un viatge de descobriment de si mateixos, els seus interessos i el món que els envolta per a la presa de decisions acadèmiques i professionals.Va adreçada als alumnes de 14 a 18 anys però també es pot començar a utilitzar a partir dels 12 anys. És gratuïta i ofereix una plataforma web amb una estètica semblant als videojocs. De moment està en castellà però també hi haurà la versió en català i anglès.
En referència a aquest darrer recurs, s’ofereixen sessions formatives al territori (1 tarda 2 hores) per a dur a terme, amb tècnics de la Fundació Bertelsmann, una simulació pràctica de l’eina MyWaypass amb tutors d’aula i algun membre de l’equip directiu. Aquestes sessions es definiran en funció de la detecció que es faci des dels CRP.
En aquest sentit, si esteu interessats en assistir a aquesta possible sessió explicativa ho heu de comunicar a aquest CRP abans del proper 28 d’octubre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *