Jornada – Diversitat cultural: eines per a una educació per a l’equitat

El proper 15 de març els estudis d’Educació de la Facultat de Ciències Socials de Manresa organitzen la jornada educativa “Diversitat cultural: eines per a una educació des de l’equitat”. El propòsit de la jornada és ser un punt de trobada per compartir experiències i aprenentatges per reflexionar sobre  els reptes que suposa la diversitat cultural a l’aula.

La jornada s’iniciarà amb la conferència  “Vivim la mateixa escola? La mirada de les mares immigrants”,  a càrrec de la doctora en Ciències de l’Educació, Fatiha El Mouali Samadi.  

Hi haurà  un espai per a converses amb temàtiques diverses: la lectura col·lectiva com a eina de construcció de relacions entre escola i famílies; les relacions amb les famílies amb mirada d’equitat; i la creativitat dels infants al servei del benestar comunitari.

També es presentaran experiències d’equitat de diferents centres de totes les etapes educatives arreu de Catalunya. 

La conferència de cloenda, “Re-imaginant l’aprenentatge en el plurivers”, anirà a càrrec de la doctora en Antropologia, Fina Carpena-Méndez. Trobareu més informació en el següent enllaç

Desplaça cap amunt
Ves al contingut