FlipArt-Catàleg d’activitats gratuïtes d’arts escèniques i arts visuals

El programa FlipArt té la finalitat d’incentivar i apropar les arts entre els alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, ofereix un catàleg d’activitats gratuïtes d’arts escèniques i arts visuals.consta de diverses branques d’activitats.

FlipArt inclou tres activitats diferenciades:

• Aventures d’artistes: diversos artistes expliquen als alumnes la seva trajectòria i experiència professional. Com participar-hi.
  • Els oficis de les arts: els tècnics de professions vinculades a les arts expliquen als alumnes què hi ha darrera el teló i què fa possible la posada en escena dels espectacles.Com participar-hi.
  • Monogràfics d’arts: diversos professionals donen a conèixer als alumnes les seves disciplines escèniques a partir d’una introducció pràctica. Com participar-hi.

Per a més informació cliqueu l’enllaç.