Premi Pilarín Bagés a un grup d’alumnes de l’ESC Pau Casals de Viladecans

premi-pilarin 0

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi es va fer públic el veredicte del catorzè Premi Pilarín Bayés 2017 en què es premien un total de 15 contes infantils.

Un dels premis de Cicle Mitjà va estar atorgat al conte “La pilota solidària”, d’un grup de 4 alumnes amb pseudònim Jamaclara (Jara, Marc, Claudia i Rania), de l’Escola Pau Casals de Viladecans. Felicitacions a l’autor/a i l’Escola.

Què és?

Es tracta d’un Premi de contes escrits per nens i nenes de Primària. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors.

El Premi vol ser un homenatge a aquesta gran il·lustradora que encarna tot això a la perfecció: valors, estima pels contes i estima pels infants.

El Premi proposa cada curs una temàtica diferent i els contes rebuts es classifiquen en tres categories:

– Cicle inicial

– Cicle mitjà

– Cicle superior

De cada cicle, el Jurat escull 5 contes, que són publicats en un llibre il·lustrat per la mateixa Pilarín Bayés.

La comunicació del veredicte es fa sempre el 23 d’abril, dia de sant Jordi, en directe a Els matins de TV3. Es convocarà les escoles guanyadores a una gran festa a finals de curs per fer el lliurament dels premis als autors dels contes guardonats.

El Premi és convocat per l’Editorial Mediterrània juntament a l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Més informació …