1a trobada i constitució de la Xarxa Delta Llobregat Oest (Escola Nova 21)

IMG_20170427_102040 (FILEminimizer)

El dijous 27 d’abril va tenir a lloc a Viladecans la 1a trobada de la Xarxa Delta Llobregat Oest, sota la coordinació de Ruth Cebador (Tècnica de l’Aj. de Viladecans) i amb la participació de professorat representant dels següents centres educatius de la zona establerta:

• Viladecans: Col·legi Sant Gabriel, Escola Àngela Roca, Escola Can Palmer, Escola Doctor Trueta, Escola Montserratina.
  • Sant Climent de Llobregat: Escola Sant Climent
  • Castelldefels: Escola Can Roca, Escola Edumar, Escola Els Pins, Escola Margalló.

La constitució de la Xarxa en aquesta 1a reunió és el punt de partida de l’activitat compartida a la zona d’aquest grup d’Escoles inscrites al grup ESCOLA NOVA 21. La previsió és establir i donar continuïtat a posteriors trobades d’aquests centres implicats que anar intercanviant les seves experiències i acordant punts de treball comuns.

Com a propera data de referència comú prevista es preveu el proper 17 de maig a les 17h. amb la projecció del documental “MOST LIKELY TO SUCCEED (VOSE)” a l’Espai ATRIUM de Viladecans.