X Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació va convocar els X Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

El jurat comarcal del Baix Empordà va seleccionar un text per a cadascuna de les categories. Aquests són els seleccionats:

Des del Servei Educatiu volem felicitar a tots els seleccionats, però també a tots els participants. Ens heu fet arribar propostes realment molt interessants. Aquests seleccionats passaran a la següent fase, que se celebrarà a Girona.

Divendres 26 de maig de 2023,  veredicte del jurat de la semifinal dels X Jocs Florals de Catalunya pel canal de youtube .

Resultats de les semifinals celebrades a Girona el 26 de maig de 2023

Accèssit Categoria A2 “El forçut” de l’ESC Vall-llobrega

Han estat guanyadors de les categories:

Categoria B1 “Dulce, l’Heroïna enamorada” de l’ESC Carrilet

Categoria C1 “Mirall a la guerra” de l’ESC Vall-llobrega

Categoria D1 “L’Àvia mentidera” de l’ESC Carrilet

Felicitats als centres guanyadors!