58a Escola d’Estiu Rosa Sensat

La 58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat: El dret a llegir tindrà lloc del dilluns 26 de juny al dijous 6 de juliol i constarà de 38 formacions de 15 hores, organitzades en tres franges horàries diferents.

Totes les formacions seran presencials i a la seu de l’Associació de Mestres Rosa Sensat (Av. de les Drassanes, 3, Barcelona). A més, en funció de la participació, l’organització es reserva la possibilitat de traslladar alguna de les activitats a seus d’altres entitats. En tots els casos serà a llocs propers a la seu (a 5 minuts caminant).

Les formacions de les franges A i C se celebraran en horari de tarda, mentre que els cursos de la franja B es concentren entre el divendres 30 de juny a la tarda i al llarg del dissabte 1 de juliol.

Cada formació té una dedicació de 15 hores12 hores en tres sessions presencials i 3 hores de treball personal. La participació a cada formació et permetrà obtenir un certificat de 15 hores de formació, per tant, dependent dels cursos en els que t’inscriguis en total podràs certificar 15, 30 o 45 hores de formació. A més, aquesta formació està reconeguda al Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació.

Més informació al següent enllaç.