Recull de recursos per a la Diada de Sant Jordi 2021

S’acosta Sant Jordi,  i amb el regust agredolç de la diada de l’any passat, les escoles us prepareu per celebrar-ho entre mascaretes, roses, llibres i un munt d’activitats que segur que teniu a punt per aquesta diada tan especial per a tots nosaltres.

Des del CRP del Baix Empordà us oferim un seguit de recursos que podeu utilitzar per aquesta diada tan assenyalada:

1. Conte ” La Rosa de Sant Jordi”
  2. Conte “El cavaller que no volia lluitar”
  3. Conte “Hi ha res més avorrit que ésser una princesa rosa?”
  4. DVD ” La Llegenda del Drac Vermell”
  5. Cada festa, una cançó
  6. Cançons per jugar
  7. El món dels Castells (un munt de propostes relacionades amb castells i cavallers).

Més recursos:

Poemes de la Nati Bergadà

La propoSTEAM de la 15a- Sant Jordi

Edu365

30 propostes originals per fer roses de Sant Jordi

Manualitats per realitzar

Punts de llibre

Guia de lectures:

Guia CLER primavera 2021

Guia realitzada pel seminari de biblioteques Escolars de Gràcia

I, finalment, us proposem que participeu al Concurs #robaunpoemaBaixEmporda. Consisteix en elaborar poemes utilitzant els lloms dels llibres (tal com mostrem en la imatge). Cada vers del poema està format pel títol d’un llibre que apareix al llom. Per tant, cal que col·loqueu els llibres uns sobre els altres perquè, llegint els títols, es creï un poema.

Us proposem que amb els vostres alumnes confeccioneu poemes utilitzant aquesta tècnica i els pengeu a Twitter i/o a Instagram amb el hashtag #robaunpoemaBaixEmporda etiquetant al Servei Educatiu. Indiqueu també quin centre sou i a quin grup l’heu fet. Podeu fer tots els poemes que vulgueu!

El dia de Sant Jordi valorarem tots els poemes i obsequiarem amb un lot de llibres el poema que ens hagi semblat més original.

Animeu-vos a participar-hi!