Premi escola, agricultura i alimentació ecològica

La Generalitat convoca la 10a edició que lliurarà els premis a les millors iniciatives del país en un acte que tindrà lloc durant la Setmana Bio que es celebrarà a l’octubre.

El premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica va ser creat per la Generalitat de Catalunya (Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Departament d’Educació i Departament de Territori i Sostenibilitat) i l’Associació Vida Sana i compta també amb la col·laboració de la XESC (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya). Actualment el premi forma part de les activitats de la Setmana Bio a l’escola impulsada pel Departament d’Agricultura.

Objectiu: Reconèixer i incentivar la realització de projectes i línies de treball dels centres educatius de Catalunya destinats a promoure el coneixement de l’agricultura, ramaderia i l’alimentació ecològiques i especialment dels seus valors socials, econòmics i ambientals, tant entre el propi alumnat del centre, com també cap al conjunt de la comunitat educativa i el seu entorn, en concordança amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Destinataris: centres educatius d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, formació professional, educació especial i llars d’infants de Catalunya, que hagin iniciat al llarg del curs escolar 2021-2022 un projecte o una experiència pedagògica relacionats amb la producció agrària o l’alimentació ecològiques. També poden participar entitats, universitats i empreses que hagin desenvolupat projectes o material pedagògic amb fins educatius relacionats amb la producció i l’alimentació ecològica.

Termini per presentar candidatures: del 6 de juny al 25 de juliol de 2022

Premis:

• 1r premi: 1250€
  • 2n premi: 1000€
  • 3r premi: 750€

👉Guanyadors d’anteriors edicions del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

+ infromació: http://setmanabio.cat/premi-escola/   escola@setmanabio.cat