Preinscripció i Matrícula Curs 2023-2024 EOI Sant Feliu de Guíxols

Us fem arribar aquesta informació referent a l’escola oficial d’idiomes de Sant Feliu de Guíxols:

Les persones interessades han de fer la preinscripció en línia des de les 9h del 4 de setembre fins a les 14h del 13 de setembre de 2023. El dia 13 de setembre de 10h a 14h es pot venir a fer la preinscripció presencialment a la secretaria de l’escola. Trobareu tota la informació referent al procés de preinscripció i matrícula aquí.

Oferta educativa

• Més de 500 places en cursos de 130h de setembre a juny (Anglès, Francès i Alemany)
  • Cursos semipresencials dels nivells B2.1 i B2.2 d’anglès.
  • Matrícula d’actualització de coneixements per a tots els idiomes – Més informació aquí
  • Programa PIA+ per a docents – Més informació aquí
  • Convalidació d’una segona llengua estrangera a l’institut – Més informació aquí
  • Preus a partir de 305€ anuals – Més informació sobre bonificacions i exempcions aquí