Novetat Mediateca: Ens fem grans

Us presentem el nou Kit didàctic Ens fem grans dins l’àmbit de valors, el podreu reservar mitjançant la nostra mediateca.

Aquest kit didàctic ofereix eines i recursos per acompanyar a l’alumnat de finals de CM, CS i 1r cicle d’ESO en els canvis físics, psicològics, emocionals i socials que es produeixen durant l’adolescència. Conté 13 llibres relacionats amb el tema, mostres de compreses, tampons, salvaslips d’un sol ús, compreses i calces reutilitzables i d’una copa menstrual. Ve acompanyat d’una guia didàctica amb dinàmiques per als llibres i recursos web que poden ajudar a treballar aquest tema.

Aquest kit potser un molt bon complement a la campanya La meva regla, les meves regles que s’ha iniciat des del Departament pels alumnes de 3r ESO als instituts.