2a Trobada Escolar de Danses de la Bisbal i rodalies

Divendres 20 de maig de 2022 va tenir lloc la 2a Trobada Escolar de Danses de la Bisbal i rodalies, al Parc 8 de març. Les i els alumnes de l’ESC Joan de Margarit, ESC l’Empordanet, Cor de Maria, ESC de Vulpellac i ESC El Rodonell de Corçà van ballar:

El Cercle Circassià, La Xampanya El ball de Bastons
L’Estapera La Tarantal.la de Carnaval I tots junts van poder dansar Tzadik Catamar

Aquesta trobada és fruit del treball dels mestres de música dels centres educatius participants, que al llarg de tot el curs van fent trobades per aprendre danses, de la mà d’en Jordi Bassa i, en aquesta ocasió, de la Cristina Cabarroques i les seves companyes bastoneres.

Agraïr a tothom la seva implicació perquè la trobada de danses tiri endavant, Ajuntament de la Bisbal, escoles participants, mestres de música, Jordi Bassa, Cristina Cabarroques i companyes, i a tots/es nens/es dansaires, fins l’any vivent!

Us deixem el vídeo filmat i editat per la Nuri Duch.