La caixeta de la diversitat- Seminari de professionals que fan suport a la inclusió

Aquest curs, des del Seminari de Professionals que fan Suport a la Inclusió SEEZ del Baix Empordà, han creat un lloc web per oferir recursos a tota la comunitat educativa per explicar què és la diversitat a través de diferents materials o dinàmiques. Està classificat en 13 carpetes: discapacitat física, discapacitat intel·lectual, discapacitat visual, discapacitat auditiva, salut mental (mutisme, trastorn del vincle, conductual, bipolaritat), trastorn mental, trastorn de l’espectre autista, malalties degeneratives greus i minoritàries, alumnat amb trastorn d’aprenentatge o comunicació (DLX, TDAH, TEL, etc.), alumnat amb altes capacitats, el dol, diversitat social, cultural, sexual i familiar, habilitats socials, autoconeixement personal i educació emocional.

De moment, trobareu operativa la carpeta del trastorn de l’espectre autista; mica en mica aniran omplint les altres carpetes.

Agraïm als membres del seminari el seu esforç i dedicació en aquesta tasca.

Bona feina!