Inscripcions obertes del Certamen de Lectura en Veu Alta

Des de l’1 d’octubre fins el 5 de novembre estan obertes les inscripcions per participar al XVIIIè Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Grup Enciclopèdia i amb la col·laboració del Departament d’Educació. Per formalitzar l’inscripció, cal fer-ho a través del següent enllaç.

Aquesta iniciativa té com a objectiu promoure la lectura entre els alumnes de tot Catalunya des de cicle mitjà de primària fins a 4rt d’ESO. Podeu consultar les bases de participació i els valors del certamen a la pàgina web www.lecturaenveualta.cat

En aquest moment no es pot assegurar si el Certamen serà presencial o telemàtic en una o més fases. Es decidirà més endavant en funció de la situació sanitària i de les directrius que els departaments d’Educació i de Salut indiquin.

Us recordem que ja són públics els llibres del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta per a la fase SEMIFINAL. Recordeu que tots els llibres són en l’edició escolar, per tant cal que us fixeu en l’EAN i la col·lecció.

GRUMETS VERMELLS (cicle mitjà de primària): La veïna més dolenta de totes les veïnes. Jordi Sierra i Fabra. Col·lecció Grumets. La Galera. EAN: 9788424670559 (Atenció! Al catàleg de La Galera hi ha una altra proposta, però aquesta és la vàlida)

GRUMETS VERDS (cicle superior de primària): Estimat monstre. Lluís Prats. Col·lecció Grumets. La Galera. EAN: 9788424670566

TIMONERS (aula d’acollida CS de primària i 1r i 2n d’ESO): Estimat monstre. Lluís Prats. Col·lecció Grumets. La Galera. EAN: 9788424670566

CORSARIS (1r i 2n d’ESO): L’evolució de la Calpurnia Tate. Jacqueline Kelly. La Galera Jove. EAN: 9788424643591

TROPA DE CORSARIS (3r i 4t d’ESO: Tots estimem l’Emma. Àngel Burgas. La Galera Jove. EAN: 9788424670573

Per a la fase FINAL TERRITORIAL, el llibre és de lliure elecció: el professorat tria el llibre que considera més adient.