Dia Mundial de l’activitat Física (06/04/24): Reptes cooperatius d’atletisme

Recordeu docents!! El dimecres 6 d’abril de 2023 és el dia Mundial de l’Activitat Física i, des del CRP i el Consell Esportiu del Baix Empordà, us animem a participar en el projecte “Reptes cooperatius d’atletisme” destinat a alumnes de CM,CS i ESO.

Us proposem 10 reptes cooperatius relacionats amb l’atletisme per desenvolupar amb el vostre alumnat. Podeu escollir el nombre de reptes que desitgeu superar o que siguin viables per l’espai i/o material que disposeu.

Com a cloenda, tots els centres participants que desenvolupin algun repte cooperatiu podran participar en una xerrada online amb la Sheila Avilés qui compartirà la seva experiència com a corredora de muntanya, el dimecres dia 3 d’abril del 2024 de 10h a 11h.

Com podeu participar?

1. Ompliu aquest formulari per sol·licitar la vostra participació.
  2. Feu-nos arribar alguna evidència dels vostre reptes: fotografies, graella amb les marques dels alumnes, vídeos,… No cal realitzar tots els reptes! Podeu escollir aquells que més us convinguin.
  3. El dia 3 d’abril del 2024 (10h a 11h) totes les classes participants podran gaudir de la xerrada amb la Sheila Avilés. Cada classe li podrà formular alguna pregunta en directe.