33è Festival de cinema de Girona. Secció Infants i joves

Els dies 9 i 10 de novembre, tindrà lloc el 33è Festival de cinema de Girona. Secció Infants i joves. És una activitat adreçada a grups d’alumnes des de P5 (excepcionalment P4) fins a 4t ESO. L’activitat central consisteix en l’assistència (virtual) a una de les 4 sessions de cinema (en streaming) on es projecten curtmetratges triats amb criteris educatius. Cada sessió té una durada entre 45 minuts i una hora, en funció de l’edat. N’hi ha quatre i es projecten el dimarts 9 i el dimecres 10 de novembre en horari escolar. Una bona activitat per treballar els curtmetratges educatius, i una bona excusa per organitzar una festa del cinema al centre.

Més informació, inscripcions, i recursos a ja.cat/giff-infants-i-joves. Inscripció gratuïta oberta fins el 31 d’octubre.