Fòrum TRiCS

patrocinadors_trics
El Fòrum
El XII Fòrum TRiCS tindrà lloc els dies 12 i 13 d’abril de 2018 al Complex Educatiu de Tarragona. El XII Fòrum TRICS està obert a la participació a tots els alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior de la demarcació de Tarragona, independentment de la modalitat o àrea del coneixement. L’acte d’inauguració tindrà lloc els dos dies a l’edifici del Teatre a les 09:15h., presidit per la Directora del ST d’Ensenyament, i amb la presència del representat  de l’Associació Empresarial Química de Tarragona i de la  Universitat Rovira i Virgili. Les exposicions s’inicien a les 10:00h. i finalitzen a les 13:00h.

Descripció
El Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi és un esforç conjunt entre el Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) per tal de contribuir en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat i el professorat tutor són els veritables protagonistes d’aquest esdeveniment. L’alumnat de segon curs tindrà l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.

Calendari
Inscripció dels Participants (de l’1 al 28 de febrer). Lliurament dels Abstracts (de l’1 al 4 de març). Inscripció als Tallers de Comunicació (de l’1 al 4 de març). Presentació als Premis URV-Fòrum TRiCS (de l’1 al 4 de març). Inscripció dels Assistents (del 3 al 11 de març). Realització dels Tallers de Comunicació (del 5 al 16 de març).

Programa
Durant el matí del Fòrum es realitzen 9 exposicions per aula. La durada de les exposicions és de 15 minuts. Les 3 exposicions de la primera franja són de 10:00h.-10:45h. Un descans de 30 minuts. Les 3 exposicions de la segona franja són de 11:15h.-12:00h. Un espai de 15  minuts pel canvi d’aula i les 3 exposicions de la tercera franja són de 12:15h.-13:00h.,  simultàniament s’ofereixen en aquestes mateixes franges horàries tallers pràctics que organitza professorat de diferents centres i facultats universitàries de la URV. A les 13:00h. tindrà lloc l’acte de lliurament de diplomes i Premis de la URV. L’acte finalitzarà a les 13:45h.