Els Jocs Florals

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’Educació Bàsica amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

Per a participar-hi, cal entregar els treballs al CRP del Tarragonès no més tard del 17 d’abril, seguint les instruccions rebudes al correu electrònic del centre.

Podeu consultar les BASES dels XI Jocs Florals Escolars (curs 2023-24):

I les BASES de la categoria H:

Edicions Anteriors

Podeu consultar l’edició anterior i veure els textos guanyadors.

X Jocs Florals Escolars